x تبلیغات
mrshabake

HCI یا Hyper-converged Infrastructure چیست

همچنین مجازی سازی موجب کاهش هزینه ها می شود و اگر به صورت بهینه مجازی سازی صورت گیرد، می تواند تا 70% هزینه ها را کاهش دهد. از این رو سرور مجازی، شبکه مجازی، دسکتاپ مجازی و … در سازمان ها ایجاد شده اند.

Hyper-Converged این موارد را در خود جای داده است و به صورت Appliance موجود می باشد، بدین صورت که می توانید کمتر از 15 دقیقه زیرساخت IT را راه اندازی کنید. کمپانی HPE دیوایس های 250 و 380 را برای Hyper-Converged طراحی کرده و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رساند.
 

Hyper-converged Infrastructure یا (HCI) یک سیستم یکپارچه است که مجازی سازی، محاسبات، شبکه و ذخیره سازی را در یک پلتفرم واحد ترکیب می کند. این امر پیچیدگی و هزینه ها را کاهش می دهد و در عین حال مقیاس پذیری، انعطاف پذیری و سرعت بهتری را در مدیریت و به کارگیری منابع IT امکان پذیر می سازد.

HPE SimpliVity نمونه ای از راه حل HCI است که با هدف ساده سازی مدیریت و استقرار بارهای کاری مجازی شده در مراکز داده و دفاتر راه دور به وجود آمده است. به منظور کاهش ردپای داده و افزایش کارایی ذخیره سازی، HPE SimpliVity از تکنیک های پیشرفته بهینه سازی داده ها از جمله حذف، فشرده سازی و بهینه سازی استفاده می کند. همچنین امنیت داده های قوی و قابلیت های بازیابی فاجعه را ارائه می دهد. همانطور که شرکت ها به دنبال ارتقاء زیرساخت فناوری اطلاعات و افزایش چابکی هستند، راه حل HCI مانند: HPE SimpliVity روز به روز محبوب تر می شوند.

منبع: HCI یا Hyper-converged Infrastructure چیست

 

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

 

انواع کابل شبکه نگزنس:

کابل شبکه نگزنس دارای تنوع زیادی در رنگ و جنس می باشد که بر اساس رنگ و جنس باید در جای مناسب، استفاده نمود. این تنوع بالا در برند نگزنس باعث شده در تمامی قسمت های شبکه با اطمینان خاطر از کابل های این برند استفاده کرد. بی شک کابل های تولید شده توسط این برند بی نظیرترین کابل ها در نوع خود می باشند. به طور کلی کابل های نگزنس با رنگ های نارنجی براساس کتگوری های گوناگون به دسته بندی های مختلفی تقسیم میشوند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد