سوئیچ سیسکو WS-C3560X-24T-S یک سوئیچ مستقل 24 پورت گیگابیت اترنت می باشد که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این سوئیچ از مجموعه ویژگی های سیستم عامل IP base پشتیبانی می کند. همچنین این سوئیچ از stacking بهره ای نمی برد. 4 ماژول شبکه اختیاری و ویژگی های نرم افزاری مبتنی بر مجوز، انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و ویژگی های توسعه پذیری را به منظور کاهش هزینه های توسعه نیازهای تجاری ارائه می دهند.

این سوئیچ ها دسترس پذیری بالا، مقیاس پذیری، امنیت، کارایی انرژی و سهولت عملیات را با ویژگی های نوآورانه از جمله پیکربندی های +PoE، ماژول های شبکه اختیاری، منبع تغذیه های اضافی و ویژگی های (MACsec (Media Access Control Security ارائه می دهند. سوئیچ های سری 3560X سیسکو بهره وری را با فعال کردن اپلیکیشن هایی مانند IP telephony، وایرلس و ویدئو برای تجربه یک شبکه بدون مرز افزایش می دهند.

مجموعه ویژگی های سیستم عامل IP base حداکثر 1005 تا Vlan، ویژگی های مسیریابی لایه 3، ویژگی های امنیتی پیشرفته و ویژگی های مدیریتی را ارائه می دهند. سوئیچ سیسکو WS-C3560X-24T-S برای سوئیچینگ لایه دسترسی / تجمیع سازمانی طراحی شده است. با این وجود، مشتریان می توانند با خرید مجوز IP services ویژگی های نرم افزاری را ارتقا دهند و قابلیت های پیشرفته لایه 3 را برای پشتیبانی کامل از مسیریابی BGP ،EIGRP و OSFP فعال کنند. سوئیچ WS-C3560X-24T-S سیسکو به صورت پیش فرض با یک منبع تغذیه ارائه می شود. همچنین مشتریان می توانند در صورت نیاز، یک منبع تغذیه اضافی خریداری نمایند و آن در داخل bay 2 قرار دهند.

ویژگی های سوئیچ سیسکو WS-C3560X-24T-S:

  • این سوئیچ شبکه دارای 24 پورت اترنت 10/100/1000
  • دارای 4 تا ماژول شبکه uplink اختیاری با پورت های یک گیگابیت اترنت یا 10 گیگابیت اترنت
  • دارای منبع تغذیه ها و فن های ماژولار و اضافی
  • پشتیبانی از ویژگی های مسیریابی لایه 3
  • رمزنگاری مبتنی بر سخت افزار (MACsec (Media Access Control Security
  • NetFlow انعطاف پذیر و رمزنگاری سخت افزاری switch-to-switch با uplink ماژول سرویس
  • دارای پورت های USB Type-A و Type-B به ترتیب برای ذخیره سازی و کنسول و یک پورت اترنت مدیریتی خارج از باند

 

قابلیت های سوئیچ سیسکو WS-C3560X-24T-S:

 

ـ منبع تغذیه های ماژولار اضافی (Dual Redundant Modular Power Supplies):

سوئیچ های سری 3560 سیسکو از منبع تغذیه های اضافی پشتیبانی می کنند. این سوئیچ ها به صورت پیش فرض با یک منبع تغذیه عرضه می شوند و کاربران می توانند منبع تغذیه دوم را در زمان خریداری سوئیچ یا در زمان دیگر خریداری نمایند. اگر فقط یک منبع تغذیه بر روی این سوئیچ ها نصب شده باشد باید حتما در bay 1 قرار گیرد.

علاوه بر موارد فوق، منبع تغذیه 440DC وات به صورت یدکی (باید جداگانه سفارش داده شود) در کلیه مدل های سوئیچ های سری 3560X سیسکو موجود می باشد. منبع تغذیه DC همچنین قابلیت های PoE را برای حداکثر انعطاف پذیری ارائه می دهد و مشتریان می توانند از دو منبع تغذیه AC و DC را در اسلات های منبع تغذیه استفاده کنند. هر یک از این منبع تغذیه را می توان در هر یک از سوئیچ های سری 3560X سیسکو نصب کرد.

 

منبع : 

خرید سوئيچ سيسکو مدل WS-C3560X-24T-S