x تبلیغات
mrshabake

خرید کابل شبکه ارزان

 

کابل شبکه یا کابل لن LAN یکی از تجهیزات پسیو شبکه است که برای اتصال یک دستگاه به سایر دستگاه‌های شبکه یا اتصال دو یا چند کامپیوتر برای اشتراک گذاری دیتا استفاده می‌شود.
 

کابل‌ لن انواع مختلفی دارد و قطعا انتخاب نوع کابل LAN، وابسته به ساختار و توپولوژی شبکه‌ است. تفاوت اصلی کابل لن با یک کابل معمولی در شکل سیم‌های داخلی آن است. کابل شبکه از نوع زوج بهم تابیده است. اما منظور از کابل شبکه زوج به هم تابیده چیست؟ کابل لن از نوع کابل TP (Twisted pair) یا همان کابل زوج به هم تابیده است. داخل این نوع کابل شبکه، 8 سیم با رنگ‌های مختلف وجود دارد؛ این سیم‌ها دو به دو به همدیگر تابیده شده‌‌اند.

کابل فیبر نوری بیش‌ترین سرعت انتقال داده را دارد اما تنها در شبکه‌های بسیار بزرگ که بستر لازم برای کابل فیبر نوری فراهم شده و حجم انتقال دیتا بسیار عظیم است مورد استفاده قرار می‌گیرد. در غیر این صورت خرید کابل شبکه فیبر نوری، عملی بیهوده است که صرفا منجر به افزایش نابجای هزینه شبکه می‌شود.

بنابراین انواع کابل لن با توجه به ساختار و عملکردی که دارند، به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند:

  • کابل بهم تابیده
  • کابل کواکسیال
  • کابل فیبر نوری

منبع : خرید کابل شبکه ارزان

خرید کابل شبکه ارزان

 

نکات مهم هنگام خرید کابل شبکه ارزان:

در هنگام خرید کابل شبکه ارزان حتما باید به نکات قبل از خرید آن دقت نمایید. در این قسمت از مقاله قصد داریم به شما نکات مهم را آموزش دهیم.

  • پهنای باند قابل دستیابی برای شبکه: تمام کابل شبکه های موجود در دنیای تجهیزات شبکه از پهنای باند و سرعت انتقال اطلاعات گوناگونی هستند. به همین دلیل جهت ایجاد بستر انتقال داده ها باید پهنای باند شبکه مناسب و درست را ایجاد کرد.
  • فاصله اجزای شبکه: در انتخاب کابل شبکه باید به فاصله بین اجزای شبکه مثل: کامپیوترها، سوئیچ ها روتر ها و … توجه کنید چرا که باید از یک کابلی استفاده شود که این فاصله مورد نظر را پشتیبانی کند.
  • مسیر عبور کابل شبکه:  باید به میزان تداخل کابل شبکه با میدان‌های مغناطیسی توجه داشت. میدان‌های مغناطیسی سبب ایجاد مشکلاتی در انتقال درست سیگنال عبوری و تخریب آن می‌شوند. در انتخاب کابل شبکه باید به مسیر کابل کشی توجه کنید چرا که اگر در مسیر کابل کشی، تجهیزاتی مانند کابل برق فشار قوی، چال آسانسور، موتور برق صنعتی و… وجود داشته باشد میدان مغناطیسی قوی تولید می شود. به همین دلیل باید از کابل شبکه با استاندارد ضد تخریب بالا استفاده کرد

منبع : خرید کابل شبکه ارزان 

فایروال فورتینت مدل Fortigate FG-60F

 

فایروال فورتی گیت 60F در دسته فایروال‌های رده Entry-Level قرار داشته و در فرم دسکتاپ فشرده بدون فن، برای شبکه‌های کوچک مناسب است. این فایروال عموماً برای حفاظت از شبکه‌هایی با میانگین 50-60 کاربر مناسب می‌باشد. همچنین این دستگاه دارای 10 پورت GE از نوع RJ45 است که قادر است تا 10 گیگابیت بر ثانیه Throughput ارائه نماید. این فایروال توانایی ارائه راهکار SD-WAN و عملکرد عالی با استفاده از پردازنده‌های ASIC منحصر به فرد خود را نیز دارد. فایروال FortiGate 60F رویکرد شبکه‌سازی مبتنی بر امنیت Fortinet و یکپارچگی بالای شبکه را با نسل جدید امنیت فراهم می‌کند.

منبع : خرید فایروال فورتینت Fortigate FG-60F

فایروال

 

وقتی صحبت از دسترسی امن به داده ها و عملیات سیستم های کامپیوتری می شود، فایروال اولین چیزی است که به ذهنمان خطور می کند. اگر بخواهیم فایروال را به ساده ترین شکل ممکن تعریف کنیم، باید بگوییم که:

” فایروال نوعی فیلتر بین سیستم کامپیوتری و اینترنت است که با ارائه دسترسی به محتوای مجاز و سالم اینترنت و مسدود کردن محتوای مخرب و خطرساز از سیستم کامپیوتری محافظت می کند.”

فایروال ها – به عنوان جزء مهم امنیت شبکه – از اواخر سال ۱۹۸۰ شروع به کار کردند و به مرور زمان با افزایش خطرات و حملات سایبری مسیر پیشرفت زیادی را طی کرده اند تا قدرت لازم برای محافظت از سیستم و مقابله با انواع ویروس ها، حملات و تهدیدات را داشته باشند.

با توجه به این که Firewall از دسترسی غیرمجاز به شبکه از طریق نرم افزار یا فریمور جلوگیری می کند پس معادل این سناریو در دنیای واقعی، حصار کشیدن دور دارایی های ارزشمندی است که در یک خانه قرار دارند

منبع: خرید فایروال 

سوئیچ نکسوس سیسکو مدل N9K-93180YC-FX

 

با توجه به اینکه در سوئیچ 48 پورت سیسکو Nexus 93180YC-FX از پردازنده شش هسته ای، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و حافظه بافر 40 مگابایتی استفاده شده، می توان از عملکرد بدون هنگی و سریع آن اطمینان داشت. این سوئیچ علاوه بر پورت های اصلی، به یک پورت مدیریتی RJ-45، یک پورت USB و یک پورت سريال RS-232 نیز مجهز است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که سوییچ سیسکو Nexus 93180YC-FX از دو پاور به صورت هم زمان پشتیبانی می کند و از توان مصرفی 260 وات در حالت عادی و 425 وات در هنگام اوج کار برخوردار است. این سوئیچ دارای 4 فن نیز هست و از متد خنک سازی Port-side intake and exhaust بهره می برد.

 

منبع: خرید سوئیچ نکسوس سیسکو N9K-93180YC-FX

 

روتر سیسکو مدل ISR4431-K9

 

روتر سیسکو مدل ISR4431/K9 به 8 گیگابایت حافظه فلش مجهز شده و قابلیت افزایش آن تا 32 گیگابایت را دارد و از 2 گیگابایت حافظه پیش فرض DDR3 ECC DRAM بهره می برد و میزان حداکثر قدرت این سیستم با وجود منبع تغذیه AC به همراه POE برابر با 500 وات می باشد. برق ورودی این محصول دارای ولتاژی بین 100 تا 240 ولت AC بوده و در ابعاد 507.2 × 438.15 × 43.9 میلیمتر با وزنی معادل 20.88 کیلوگرم تولید شده و در بازار تجهیزات شبکه ارائه می گردد. لازم به ذکر است این روتر سیسکو دارای قابلیت مدیریت آسانی می باشد.

 

 

سوئیچ سیسکو

یکی از برندهای معروف در تولید سوئیچ، کمپانی سیسکو است. که کلیه قابلیت‌ها و ویژگی‌های استاندارد سوئیچینگ را در انواع سوئیچ‌های تولید شده در این کمپانی به منظور ارتقای شبکه و ارتباط باکیفیت قرار داده است. کارشناسان فعال در زمینه شبکه به این ‌علت خرید سوئیچ سیسکو را توصیه می‌کنند. که علاوه بر ارائه ویژگی‌های جذاب، پرکاربرد و مدیریت آسان، قابلیت‌هایی از قبیل اتصال امن، امنیت بالا، قابل توسعه بودن و … در اختیار سازمان‌ها، شرکت‌ها، دیتاسنترها و … می‌گذارد. سوئیچ‌های سیسکو برای پیاده‌سازی اصولی و مدیریت دقیق به سه لایه Access، Distribution و Core تقسیم می‌شوند. برترین برند سوئیچ های شبکه در دنیا سیسکو می باشد و بسیاری از استانداردهای سوئیچینگ نیز توسط این شرکت طراحی و تولید شده اند. در صورتی که در خرید سوئیچ شبکه و برند آن مردد هستید بی شک برند سیسکو برترین و معتبرترین برند در این حوزه در جهان می باشد.

 

منبع : خرید سوئیچ سیسکو 


 

 

سرور اچ پی مدل DL360 G10

قابلیت های جدید سرور اچ پی DL360 G10:

  • ویژگی های پیشرفته امنیتی iLO 5 مانند قفل پیکربندی سرور، داشبورد امنیتی ILO و راهنمای عملکرد حجم کاری
  • HPE InfoSight یک ابزار تجزیه و تحلیل مبتنی بر Cloud را فراهم می کند که پیش از آنکه کسب و کار در شرایط بحرانی قرار گیرد مشکلات را پیش بینی می کند و مانع از رویداد آن ها می شود.
  • پشتیبانی از نسل دوم خانواده پردازنده های اینتل Intel Xeon با حداکثر بهره 11 درصد در هر هسته که در مقایسه با نسل اول و سرعت حافظه حداکثر تا 2933MT/s بیشتر است.
  • حافظه پایدار HPE DC انعطاف پذیری برای گسترش حافظه متراکم و یا ذخیره سازی سریع با استفاده از حافظه پایدار Intel Optane DC و توانایی فعال کردن ظرفیت حافظه در هر سوکت تا 3.0TB را ارائه می دهد.

منبع : خرید سرور اچ پی DL360 G10

 

سوئیچ دی لینک مدل DGS-1016C

 

سوئیچ دی لینک D-Link DGS-1016C دسکتاپ-رکمونت 16 پورت 10/100/1000Mbps از 16 پورت LAN گیگابیتی برای اتصالات باسیم پرسرعت استفاده می‌کند. همچنین با طراحی کم مصرفی که دارد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند. بعلاوه از ظرفیت سوئیچینگ 32Gbps و از جدول mac آدرس 8k بهره‌مند است.


 

فایروال FortiGate FG-600F

 

مزایای فایروال FortiGate FG-600F:

  • امنیت: فایروال FortiGate FG-600F هزاران برنامه کاربردی در داخل ترافیک شبکه را برای بازرسی عمیق و اجرای خط مشی دقیق شناسایی می کند. در برابر بدافزارها، سواستفاده ها و وب سایت های مخرب در ترافیک رمزگذاری شده و غیر رمزگذاری شده محافظت می کند. حملات شناخته شده یا ناشناخته را با استفاده از اطلاعات تهدید مستمر از سرویس های امنیتی FortiGuard Labs مجهز به هوش مصنوعی، شناسایی کرده و از آن ها جلوگیری می کند.
  • کارایی: با استفاده از فناوری پردازنده امنیتی ساخته شده (SPU) بهترین عملکرد حفاظت از تهدید صنعت و تاخیر بسیار کم را ارائه می دهد. فایروال FortiGate FG-600F عملکرد و حفاظت پیشرو در صنعت را برای ترافیک رمزگذاری شده SSL ارائه می دهد.
  • گواهینامه یا Certificate: بهترین اثربخشی و عملکرد امنیتی به طور مستقل، آزمایش و تائید شده است. فایروال FortiGate FG-600F گواهینامه های third-party را از NSS Labs دریافت کرده است.
  • شبکه سازی: فایروال FortiGate FG-600F قابلیت های شبکه ای پیشرفته ای را ارائه می دهد که به طور یکپارچه با لایه های پیشرفته امنیتی و دامنه های مجازی (VDOM) ادغام می شود تا انعطاف پذیری گسترده در استقرار، چند اجاره ای و استفاده موثر از منایع را ارائه دهد. ترکیب با چگالی بالا و انعطاف پذیر با رابط های مختلف با سرعت بالا برای فعال کردن بهترین TCO برای مشتریان و استقرار مرکز داده و WAN ارائه می کند.
  • منبع : خرید فایروال FortiGate FG-600F
  •  
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد