x تبلیغات
mrshabake

ماژول فيبر نوري سيسکو مدل XFP-10G-MM-SR

 

ماژول سیسکو مدل XFP-10G-MM-SR

مشخصات و اطلاعات ماژول فیبر نوری سیسکو XFP-10G-MM-SR:

ماژول فیبر نوری سیسکو XFP-10G-MM-SR انواع مختلفی از گزینه های اتصال 10 گیگابیت اترنت و (Packet-over-SONET/SDH (POS گزینه های اتصال را برای مرکز داده، enterprise wiring closet و برنامه های حمل و نقل ارائه دهنده خدمات ارائه می دهد.

 

ویژگی های اصلی ماژول های سری Cisco XFP عبارتند از:

  • نرخ داده های 10 گیگابایت اترنت و OC-192 / STM-64 را پشتیبانی می کند.
  • درگاه ورودی / خروجی با قابلیت تعویض در حین کار (Hot-swappable) به پورت XFP یک روتر سیسکو وصل می شود تا بتواند دستگاه را به شبکه وصل کند.
  • انعطاف پذیری در انتخاب اینترفیس را فراهم می کند.
  • از مدل “pay-as-you-populate” پشتیبانی می کند.
  • مانیتورینگ دیجیتال را پشتیبانی می کند.
  • پشتیبانی از ویژگی شناسایی کیفیت سیسکو (ID) که به سوئیچ یا روتر سیسکو کمک می کند تا تشخیص دهد که ماژول XFP توسط سیسکو گواهی و آزمایش شده است یا خیر.
  • قابلیت همکاری نوری با Cisco 10GBASE XENPAK و X2 و ماژول های SFP+ را در همان لینک پشتیبانی می کند.

ماژول Cisco 10GBASE-SR XFP:

10GBASE-SR XFP فقط به برنامه های اترنت اختصاص داده شده است.از طول پیوند 26 متر در استاندارد FDDI-grade MMF پشتیبانی می کند. با استفاده از کابل MMF امکان ایجاد طول لینک در 2000 MHz کیلومترتا 300 متر را امکان پذیر می سازد و با استفاده از کابل فیبر نوری MMF امکان ایجاد طول لینک در 4700MHz کیلومتر تا 400 متر را امکان پذیر می نماید.

XFP چند منظوره از هر دو برنامه 10GBASE-LR و 10GBASE-LW اپلیکیشن های اترنت و OC-192 / STM-64 اپلیکیشن های short-reach، (SR-1) پشتیبانی می کند.

 

منبع : خرید ماژول فيبر نوري سيسکو XFP-10G-MM-SR

سرور اچ پی مدل DL360 G9

 

سرور اچ پی مدل ProLiant DL360 Gen9
مشخصات و اطلاعات HPE ProLiant DL360 Gen9 Server:
سرور اچ پی DL360 Gen9 یک مرکزداده با امکانات زیادو عملکرد بالا می‌باشد که با اطمینان برای مجازی سازی، پایگاه داده و غیره استفاده می‌شود و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این سرور دارای یک شاسی 1U با دو پردازنده می‌باشد که ترکیبی از کارایی بالا، مصرف انرژی کم، افزایش زمان بقا و افزایش قدرت عملکرد را ارائه می دهد.
این سرور با استفاده از پردازنده‌های جدید E5-2600 v4 اینتل که سبب افزایش عملکرد 21 درصدی شده است امکان پشتیبانی از رم های نسل HPE DDR4 SmartMemory 2400 MHz تا 3TB را ایجاد نموده و این سبب بهبود 23/2 درصدی عملکرد شده است. شما می‌توانید سرور DL360 Gen9 را با سیستم عامل iLO) HPE Integrated Lights-Out) و HPE OneView در هر محیط IT از طریق ILO بیشتر وظایف مدیریت ضروری را انجام دهید و به راحتی نصب، به روز رسانی، نظارت و نگهداری کنید.
 
ویژگی های سرور اچ پی DL360 G9:
ـ با سرعت کسب و کار را هدایت کنید:
درمواقعی که کسب و کار  شما به حجم زیادی از داده‌های پرسرعت می‌پردازد شما نیاز به سروری دارید که بتوان با اطمینان از آن استفاده کرد و به عبارتی بتوان روی آن حساب کرد. شما می‌‎توانید تمامی امکانات ذکر شده و حتی بیشتر را در سری HP DL360 G9 از سرورها، که با دقت برای افزایش سرعت، ذخیره سازی که در زیرساخت های دیجیتال خود طراحی شده اند را مشاهده کنید.
این مدل همچنین به عنوان یک راه حل یک مرحله ای برای میزبانی دارایی‌های دیجیتال خود با عملکرد قوی و تغییر آسان طراحی شده اند. با ترکیب اجزای انتخابی، ساخت برتر و تعمیر و نگهداری آسان، HP DL360 Gen 9 می تواند سطح جدیدی از ارائه خدمات آنلاین شما را فراهم کنند.
ـ ارائه بالاترین سطح کارآیی:
امروزه بیشتر کسب و کارها بصورت آنلاین هستند و نیاز به یک سرور قوی برای اجرای داده ها می‌باشند که در این مدل از سرور با ارائه قدرت بیشتر در یک فضای مشابه به عنوان یک سرور رکمونت ساخته شده است. با استفاده از HP ProLiant DL360 G9 شما می‌توانید حداکثر تا 22 هسته به ازای هر پردازنده و یک طراحی ماژولار باور نکردنی به فضای شبکه‌ی کار خود اضافه کنید. این سرور با توجه به سرعت بالایی که برخوردار می باشد توانایی ارائه خدمات به  سخت ترین درخواست‌ها در شبکه را داراست. همچنین گزینه I/O به شما اجازه استفاده از سرور در مدت زمان طولانی را می دهد.
ـ حل مسائل مربوط به Peak شبکه:
در این سرور ها وسعت  و حجم کسب و کار مهم نیست زیرا با هر وسعتی که باشد با سرور HP ProLiant قادر به پاسخگویی به تقاضای حداکثری کاربران خود در شبکه  هستید تا کاربران بتوانند صرف نظر از ظرفیت و به طور مناسب به اطلاعات موجود در سرور دسترسی داشته باشند .
قطعا هیچ کسب و کاری تمایلی به پایین آمدن کارایی سرور به خصوص در زمان حداکثری تقاضا ندارد اما حتی اگر این اتفاق هم بیفتد، بازگرداندن سریع آن به حالت اولیه مهم است. که با HPE ProLiant DL360 G9 1U Rack Server – 1 x Intel Xeon E5-2690، شما دیگر نگران زمان های طولانی پایین آمدن کارایی سرور نباشید و می توانید به مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خدمات اختصاصی که انتظارش را  دارند، ارائه دهید.
طراحی این سرور به گونه‌ای است که با تاکید بر I/O در زمان کندی از محیط Swap برای برطرف کردن سرعت انتقال استفاده می‌شود. با این کار شما در زمان peak مصرف مشکلی نخواهید داشت. سرور 360G9 با مجموعه ای وسیع از اجزای موجود، راحت تر از همیشه، سیستم خود را آن طور که مایل هستید پیکربندی کنید و همچنین این سرور در بالا بردن عملکرد و برآورده کردن نیازهای در حال رشد به شما کمک می کند.
ـ توانایی شبکه خود را گسترش دهید:
سیستمی را که برای کسب و کار خود راه اندازی می کنید ، اطمینان حاصل فرمایید که اجازه ارتقاء را در آینده به شما می‌دهد. در سرور سری HP DL360 G9 به راحتی امکان اضافه کردن اجزای پیشرفته در هر زمان برای شما فراهم است  تا اطمینان حاصل کنید که عملکرد مناسب و ایده آل را در طول زمان دریافت می کنید.
ارتقا آسان یک روش ساده برای جلوگیری از نیاز به ارتقا سخت افزار جدید در زمان استفاده است. در عوض، شما می توانید این ارتقاء عملکرد را هنگامی که نیاز دارید، اعمال کنید که این تجربه خوبی برای سالهای آینده است.
ـ نظارت بر عملکرد سرور در یک مکان:
با سرور HP DL360 G9 نظارت نیز به روز رسانی می‌شود. این سرور با ابزار مدیریتی که همراه دارد که این ابزار توسط شرکت HP همراه دستگاه است، نظارتی شفاف بر روی سرور ها می‌دهد. این سرور با معیارهایی که ظرفیت ذخیره‌سازی فعلی، شرایط درون سرور، تجزیه و تحلیل محیطی دقیق و غیره را پوشش می دهد، خواهید دید چطور سرور شما با خود و یا همراه با سایر واحدها عمل می کند.
ـ مدیریت ترافیک بیشتر با افزایش RAM:
امکان رشد قابل توجهی به کسب و کار شما با امکان افزایش رم در سرور HP ProLiant DL360 G9 داده می شود. افزایش حافظه به این معنی است که شما قادر خواهید بود در یک بار اکثر کاربران را در سرور مدیریت کنید که با این کار به راحتی افزایش بار را مدیریت می کند.
همچنین توانایی استفاده بیشتری از هر یونیت رک را به شما می دهد، که با به حداکثر رساندن ارزش و ارائه پشتیبانی سخت افزاری این سرو شما می توانید به صورت بلند مدت به این سرور اعتماد کنید. همچنین به کاربران خود افزایش سرعت، قابلیت، و پشتیبانی را با حافظه ای که تا بالاترین حجم بار را تحمل می کند ارائه می دهد.
ـ سرعت خواندن را افزایش دهید:
هنگامی که شما آنلاین کار می کنید، هر ثانیه شمارش می شود. سرعت دسترسی کاربران به سایت شما با استفاده از پردازنده Intel® Xeon® را می‌توانید بالا ببرید. سرعت بالاتر راه های بیشتری برای ارائه اطلاعات بدون زمان انتظار به شما ارائه می دهد.
با استفاده از HTP ProLiant DL360 G9 1U Rack Server، کاربران شما خدماتی مانند دریافت سریع از صفحات وب، اسناد، مشخصات، جریان ها و هر نوع دیگر از محتوایی که نیاز به دسترسی دارند را تجربه می کنند. و به لطف مدیریت هوشمندانه کاربر، سرورهای HPE ProLiant ما می توانند به صورت هوشمندانه بر روی هر درخواست تمرکز کنند تا یک تجربه بدون دردسر را ارائه دهند و سایت خود را به صورت یکپارچه نشان دهند.
ـ قدرت بی نظیر:
HP ProLiant DL360 برای عملکرد بیشتر در فضای کمتر با طراحی متفکرانه و جدید که تمرکز بر روی حداکثر سازی اجزای ساده شده دارد ، طراحی شده و با استفاده از مزایای اجزای برتر که ظرفیت بالاتری دارند، این خانواده از سرورها به شما امکان ارائه سرور با کمترین اندازه استاندارد که مورد نیاز کاربران شبکه است را می دهد.
این عملکرد پیشرفته به شما امکان بازنگری دوباره به نحوه کسب و کار آنلاین را می دهد و توانایی شما را در حرکت رو به جلو افزایش می دهد. در هر سرور با خواندن سریع تر داده ها بیشتر کار کنید و در افزایش سرعت ثبت رکوردها به کاربران خود کمک کنید و خدمت ارائه دهید.

منبع : خرید سرور اچ پی مدل DL360 G9

سرور اچ پی مدل DL20 Gen9

 سرور اچ پی DL20 Gen9، یک سرور متراکم و کوچک می باشد که با پردازنده های Intel Pentium ،Core i3 و E3-1200v5 ترکیبی بی نظیر از قابلیت ها و ارزش کلاس سازمانی را فراهم می کند. این انعطاف پذیری پیکربندی فوق العاده ای را برای پاسخگویی به طیف گسترده ای از نیازهای تجاری با قیمت مناسب فراهم می کند.

 

منبع : خرید سرور اچ پی DL20 Gen9

سرور اچ پي مدل DL560 G8

 

مشخصات و اطلاعات سرور اچ پی مدل DL560 G8:

سرور اچ پی DL560 G8 اولین سرور چهار سوکت از نسل هشتم سرورهای HPE است. پورت های شبکه FlexLOM می توانند از سرعت GbE1 و GbE10 و همچنین اتصال QDR / FDR InfiBand پشتیبانی کنند. همچنین این سرور با پشتیبانی از پردازنده های سری E5-4600 اینتل زئون، یک گزینه مقرون به صرفه تر نسبت به پردازنده های سری Intel Xeon E7 در اختیار مدیران قرار می دهد.

 

ویژگی های سرور اچ پی DL560 G8:

 

  • عملکرد (Performance)

سرور HPE DL560 Gen8 از حداکثر چهار پردازنده سری Intel E5-4600 یا E5-4600 v2 پشتیبانی می کند. هر هشت پردازنده سری Xeon E5 4600 از جمله پردازنده های W95، 115W و W140 که دارای چهار، شش یا هشت هسته هستند، بر روی این سرور پشتیبانی می شوند. پردازنده های سری E5-2600 v2 اینتل 50 درصد هسته و حافظه پنهان بیشتری نسبت به پردازنده های نسل قبلی اینتل زئون ارائه می دهند و با از بین بردن حداکثر 50 درصد از خروجی دستگاه های مجازی، مجازی سازی را تا 4 درصد از استفاده CPU کاهش می دهند.

 

  • حافظه (Memory)

سرور اچ پی مدل DL560 Gen8 با پیکربندی چهار پردازنده، می تواند از 48 سوکت DIMM برای ارائه حداکثر 1.5 ترابایت حافظه با استفاده از ماژول های حافظه LRDIMM 32 گیگابایتی پشتیبانی کند. کابل کشی مسطح در سرورهای Gen8 باعث پایین آمدن دمای کلی دستگاه می شود و دسترسی به ماژول های DIMM را آسان تر می کند. ماژول های DDR3 SmartMemory HPE، علاوه بر افزایش عملکرد، 20 درصد انرژی کمتری نسبت به ماژول های حافظه استاندارد مصرف می کنند. ماژول های SmartMemory همراه با فناوری Online Spare memory اچ پی از خراب شدن DIMMها و از بین رفتن داده ها محافظت می کند.

 

  • ذخیره سازی (Storage)

سرور اچ پی DL560 Gen8  می تواند حداکثر 5 درایو SFF SAS با قابلیت جا به جایی در حین کار با استفاده از درایوهای 1.2 ترابایتی برای ارائه ظرفیت ذخیره سازی داخلی 6 ترابایت پشتیبانی می کند. این سرور شامل یک کنترلر Smart Array P420i RAID با حافظه پنهان FBWC 512 مگابایت است. این کنترلر حداکثر شش برابر عملکرد SSD بهتری نسبت به کنترلر P410i که در سرورهای نسل 7 اچ پی استفاده می شود، ارائه می دهد. حامل های جدید SmartDrive اچ پی دارای یک صفحه نمایش بصری مبتنی بر آیکون برای به حداقل رساندن خطای انسانی هنگام بررسی وضعیت هارد دیسک می باشند.

 

  • توسعه (Expansion)

در طراحی سرور DL560 G8 فضای زیادی برای توسعه ارائه شده است. این سرور با نصب هر دو پردازنده می تواند از حداکثر دو رایزر PCIe با سه اسلات در هر کدام برای هر 6 اسلات توسعه PCIe پشتیبانی کند. با پیکربندی دو پردازنده، کاربران می توانند از بین کارت های توسعه دهنده riser سه اسلات و دو اسلات انتخاب کنند. استفاده از کارت riser دوم این امکان را به کاربران می دهد که حداکثر سه پردازنده GPU اضافه کنند. پنج مورد از شش اسلات از PCIe Gen3 پشتیبانی می کنند و آخرین اسلات از فناوری PCIe 2.0 پشتیبانی می کند. گرافیک های یکپارچه توسط تراشه Matrox G200 کنترل می شوند.

 

  • مدیریت (Management)

مدیریت از راه دور از طریق موتور مدیریت iLO اچ پی به صورت استاندارد در تمام سرورهای HPE Gen8 ارائه شده است. نظارت مداوم 24×7 بر سلامت از طریق سیستم سلامت فعال HPE ارائه می شود. سرپرستان می توانند در زیرساخت های همگرا، ابزارهای اضافی برای مدیریت شبکه مانند مدیریتInsight Cluster اچ پی را پیاده سازی کنند.

 

منبع : خرید سرور اچ پي مدل DL560 G8

سرور اچ پي مدل DL160 Gen10

  سرور اچ پی DL160 Gen10

مشخصات و اطلاعات سرور اچ پی DL160 Gen10:

سرور اچ پی DL160 Gen10 تعادل مناسب عملکرد، ذخیره سازی، قابلیت اطمینان، مدیریت و کارایی را در یک شاسی متراکم و جمع و جور ارائه می دهد تا نیازهای کسب و کارهای در حال رشد مجموعه متنوعی از مشتریان، از جمله کسب و کارهای کوچک و متوسط و ارائه دهندگان خدمات را برطرف می کند. این سرور طیف گسترده ای از حجم های کاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

ویژگی های سرور اچ پی DL160 Gen10 :

  • عملکرد (Performance)

سرور اچ پی DL160 Gen10 از حداکثر 256 گیگابایت حافظه با استفاده از دو پردازنده Silver 4110 یا دو پردازنده Bronze 3106 پشتیبانی می کند. پاور دستگاه توسط PSU کابلی یا دو منبع تغذیه با قابلیت جا به جایی در حین کار تأمین می شود.

 

  • حافظه (Memory)

هر پردازنده از هشت ماژول حافظه در شش کانال حافظه پشتیبانی می کند. چهار کانال از یک ماژول حافظه واحد پشتیبانی می کنند و دو کانال حافظه دیگر از هر دو ماژول حافظه با پیکربندی 2 + 1 + 1 پشتیبانی می کنند. این سرور فقط از ماژول های حافظه RDIMM پشتیبانی می کند و با سرعت حداکثر 2400 مگاهرتز کار می کنند.

 

  • ذخیره سازی (Storage)

پیکربندی های پشتیبانی شده درایو در سرور HPE DL160 Gen10 شامل 4 درایو 3.5 اینچی یا 8 درایو 2.5 اینچی است. اسلات کارت micro SD در مادربرد، که در پنل پشت دستگاه قرار داده شده است، فضای ذخیره سازی را برای یک hypervisor فراهم می کند. این سرور از هارد درایو های SATA و SSDها بطور محلی با سه پورت SATA در برد سیستم پشتیبانی می کند. برای پشتیبانی از درایوهای SAS ،NVMe HDD یا SSD، به یک رید کنترلر SmartArray اختیاری نیاز دارید که سرعت انتقال حداکثر تا 12 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد.

 

  • توسعه (Expansion)

سرور اچ پی DL160 Gen10 از حداکثر دو اسلات توسعه PCIe 3.0 با یک پردازنده مرکزی پشتیبانی می کند. با نصب دو CPU، اسلات سوم PCIe فعال می شود. همچنین چندین گزینه برای رایزر اولیه برای پشتیبانی از کارتهای مختلف وجود دارد و شامل رایزر GPU، رایزر SATA M.2، رایزر NVMe و رایزر ثانویه است که از سه اسلات PCIe پشتیبانی می کند و تنها موردی است که به دو پردازنده نیاز دارد. در مجموع این دستگاه دارای پنج پورت USB 3.0 است که یکی در پنل جلو، دو پورت در پنل پشت و دو پورت داخلی است و در همه شاسی ها به صورت استاندارد قرار داده شده است.

 

منبع : خرید سرور اچ پی مدل DL160 Gen10

فروش انواع سرور اچ پی با گارانتی و قیمت مناسب :

 فروش سرور اچ پی در مستر شبکه بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران 

 

منبع : خرید سرور اچ پی

سوئيچ سيسکو مدل WS-C3560E-48PD-E

 

سوئیچ سیسکو WS-C3560E-48PD-E

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو WS-C3560E-48PD-E:

سوئیچ سیسکو WS-C3560E-48PD-E دارای 48 پورت 10/100/1000 با قابلیت PoE می باشد که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. سوئیچ های سری 3560E سیسکو یک سری سوئیچ های دستیابی و تجمیع مستقل است که استقرار اپلیکیشن های همگرا را ایمن می کند.

سوئیچ های سری 3560E سیسکو ترکیبی از پیکربندی های 10/100/1000 و قابلیت PoE را با uplinkهایی که به راحتی قابلیت ارتقا از یک گیگابایت اترنت به 10 گیگابایت اترنت دارند، ارائه می دهد. این سوئیچ ها با فعال کردن اپلیکیشن هایی مانند IP telephony، وایرلس و ویدئو بهره وری را افزایش می دهند.

 

ویژگی های کلی سوئیچ سیسکو WS-C3560E-48PD-E:

  • این سوئیچ شبکه دارای 48 پورت 10/100/1000 با قابلیت PoE و 2 پورت X2 مبتنی بر 10 گیگابیت اترنت
  • 128Gbps wire rate, nonblocking switching fabric capacity
  • فن و منبع تغذیه 750WAC با قابلیت جا به جایی در حین کار
  • سوئیچ چند لایه با پیکربندی ثابت 1RU
  • IPv6
  • مجموعه ویژگی های سیستم عامل IP Services
  • ارائه مسیریابی پویا IPv6 

منبع : خرید سوئيچ سيسکو مدل WS-C3560E-48PD-E

سوئيچ سيسکو مدل WS-C1000-48P-4G-L

 

سوئیچ سیسکو WS-C1000-24T-4X-L

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو WS-C1000-48P-4G-L:

سوئیچ سیسکو WS-C1000-48P-4G-L یک سوئیچ با قابلیت استک سطح حرفه ای می باشد که در کمپانی Cisco که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات شبکه و همچنین سوئیچ ها می‌باشد طراحی و تولید شده است .

سوئیچ سیسکوWS-C1000-48P-4G-L قابلیت ارتقا به سیستم عامل IOS را دارد این سوئیچ شبکه به دلیل مزایای فراوانی که دارد بسیار نزد کاربران محبوب شده است و در بازار تجهیزات شبکه عرضه و به فروش می‌رسد.

 

معرفی سوئیچ سیسکو WS-C1000-48P-4G-L:

سوئیچ سیسکو WS-C1000-48P-4G-L دارای پورت‌های uplinks که از سیستم انتقال هم‌زمان برق و دیتا پشتیبانی می‌کند که مناسب برای دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های تحت شبکه بسیار کاربردی است.

پشتیبانی‌هایی که این سوئیچ‌ها از جدیدترین و به‌روزترین سخت‌افزاری کمپانی سیسکو به شمار می‌رود سبب شده است تا علاوه بر قیمت مناسب این محصولات، کارایی بالایی نیز داشته باشند.

به کمک سوئیچ سیسکو WS-C1000-48P-4G-L شما امکان برقراری اتصال بین چند شبکه را برای ایجاد یک سیستم انتقال اطلاعات باکیفیت را دارید و می‌توانید از انواع گوناگون ماژول‌های فیبر نوری نیز استفاده کنید.

سوئیچ سیسکو WS-C1000-48P-4G-L از سری سوئیچ های 48پورتی سری C1000 است که این محصول در ابعاد 17.48 x 13.78 x 1.73سانتی متر و دارای وزن 5.43 کیلو گرم است.

منبع : خرید سوئيچ سيسکو مدل WS-C1000-48P-4G-L

 

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد