x تبلیغات
mrshabake

سوئیچ سیسکو مدل SF110D-16

  

اطلاعات و مشخصات سوئیچ سیسکو SF110D-16:

سوئیچ سیسکو SF110D-16 دارای 16 پورت 10/100 می باشد. سوئیچ های غیرمدیریتی سری 110 سیسکو امکان اتصال به یک شبکه ساده و قابل اطمینان را برای کسب و کارهای کوچک با بودجه و پیچیدگی پایین فراهم می کنند. این سوئیچ شبکه همچنین ویژگی ها، قابلیت ارتقاء و محافظت از سرمایه گذاری های شبکه را بدون نیاز به نصب نرم افزار یا تنظیمات خاصی ارائه می دهند. شما می توانید کامپیوترها و سایر تجهیزات کسب و کار خود را به راحتی به سوئیچ ها وصل کنید و به کار خود ادامه دهید.

سوئیچ های غیر مدیریتی سری 110 سیسکو از جمله سوئیچ های Small Business سیسکو می باشند که اتصال با سرعت گیگابیت اترنت و Fast Ethernet را برای دفاتر کسب و کارهای کوچک فراهم می کنند. این سوئیچ ها در دو مدل رکمونت و رومیزی تولید و عرضه شده اند و متناسب با هر فضای کاری با نیازهای اصلی شبکه و بهینه سازی مصرف پاور طراحی شده اند. این سوئیچ ها از انرژی کمتری استفاده می کنند و امکان اتصال قوی و مطمئن را برای شما فراهم می کنند.

علاوه بر این، این سوئیچ ها از ویژگی های پیشرفته مانند کیفیت خدمات (QoS)، تشخیص حلقه و تشخیص کابل پشتیبانی می کند و به راحتی  و در مدت زمانی کوتاهی قابل نصب هستند. سوئیچ های سری 110 سیسکو قابلیت اطمینان و محافظت از سرمایه گذاری ها را برای کسب و کارهای کوچک فراهم می کنند.

 

قابلیت های سوئیچ های سری 110 سیسکو:

 

  • نصب آسان(Simple setup):

سوئیچ های سری 110 سیسکو برای شبکه کسب و کارهای کوچک طراحی شده اند و در دو مدل رکمونت و رومیزی در بازار تجهیزات شبکه موجود می باشند. مدل رومیزی این سوئیچ ها قابلیت نصب در زیر میز، دیوار دفتر یا اتاق کنفرانس را دارند.

 

  • کارایی بالا (High performance):

سوئیچ های سری 110 سیسکو عملکرد مورد نیاز برای اجرای برنامه های کاربردی کسب و کار از جمله خدمات ویدئویی با پهنای باند بالا را ارائه می دهند. این سوئیچ ها با پشتیبانی از سرعت گیگابیت اترنت سطوح جدیدی از عملکرد و ظرفیت را در شبکه کسب و کار شما ارائه می دهند و امکان انتقال فایل های بزرگ را در عرض چند ثانیه فراهم می کنند.

 

محتویات بسته بندی سوئیچ سیسکو SF110D-16:

  • سوئیچ سیسکو SF110D-16
  • سیم پاور/آداپتور پاور
  • ابزار و سخت افزار نصب (Mounting hardware)

منبع : 

خرید سوئیچ سیسکو مدل SF110D-16

سوئيچ سيسکو مدل SF100D-08

 

مشخصات  و اطلاعات سوئیچ سیسکو مدل SF100D-08:

سوئیچ سیسکو SF100D-08 از جمله سوئیچ های سری 100 سیسکو می باشد و دارای 8 پورت 10/100 است. سوئیچ های سری SF100 سیسکو مصرف انرژی را کاهش می دهند و اتصال قدرتمند و قابل اطمینانی برای نیازهای کسب و کار شما فراهم می کنند و همچنین این سوئیچ ها از ویژگی های پیشرفته مانند کیفیت خدمات (QoS) پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، نصب و راه اندازی این سوئیچ ها آسان می باشد به طوری که کاربران می توانند در عرض چند دقیقه این سوئیچ ها را نصب کنند.

سوئیچ اسمال بیزینس سیسکو سری 100 اتصال و قابلیت اطمینان شبکه اصلی کسب و کارهای کوچک را بدون پیچیدگی ارائه می دهند. این سوئیچ ها تمام ویژگی ها، قابلیت ارتقاء و محافظت از سرمایه گذاری را که از سیسکو انتظار دارید را، بدون نیاز به نصب و پیکربندی نرم افزار خاصی ارائه می دهد. تنها کافیست که سوئیچ شبکه را وصل کنید و رایانه ها و سایر تجهیزات تجاری خود را متصل کرده و به کار خود ادامه دهید.

 

ویژگی ها و مزایای سوئیچ سیسکو SF100D-08:

 

– نصب آسان

سوئیچ های سری 100 در دو مدل دسکتاپ و رومیزی در دسترس هستند و مناسب برای فضاهای اداری کوچک می باشد. مدل های دسکتاپ این سری از سوئیچ ها دارای گزینه نصب بر روی دیوار برای نصب دستگاه در زیر میز یا دیوار یک دفتر یا اتاق کنفرانس می باشد.

– کارایی بالا

سوئیچ های سری 100 سیسکو عملکرد مورد نیاز برای اجرای برنامه های کسب و کار از جمله سرویس های ویدئویی با پهنای باند بالا را ارائه می دهند و از شبکه های کند و آهسته جلوگیری می کنند. این برنامه از سرعت Gigabit Ethernet پشتیبانی می کند و سطوح جدیدی از ظرفیت و عملکرد را در شبکه کسب و کار شما باز می کند و به شما اجازه می دهد تا فایل های بزرگ را در عرض چند ثانیه منتقل کنید.

 

منبع : 

خرید سوئيچ سيسکو مدل SF100D-08

 

سوئيچ سيسکو مدل SF112-24

 سوئیچ سیسکو SF112-24 از جمله سوئیچ های غیر مدیریتی شرکت سیسکو می باشد که دارای قیمت مناسب است و استفاده از آن آسان می باشد. این سوئیچ ایده آل برای کسب و کارهای کوچک می باشد و نیاز به پیکربندی خاصی ندارد.

با این محصول می توانید سرعت و کارایی دفاتر خود را با قیمت پایین و زمان زیاد برای راه‌اندازی ارتقاء دهید. محصولی مناسب برای اتصال رایانه ها، پرینترها، دستگاه های کپی و سایر تجهیزات اداری می باشد. اگر شرکت شما مانند اکثر شرکت های کوچک فاقد کارمندان IT برای تنظیم شبکه می باشد، اکنون می توانید با استفاده از سوئیچ های غیر مدیرتی سری 110 سیسکو یک شبکه تجاری با کارایی بالا داشته باشید. کاربران، آزمایشگاه ها، دپارتمان ها یا دفاتر در حال رشد اکنون می توانند زمان بیکار کمی داشته و مقادیر زیادی از اطلاعات چندرسانه ای، عکس ها و ویدیوها را از طریق شبکه ارسال کنند.

سوئیچ اسمال بیزینس سیسکو سری 110 با بودجه کم و به آسانی، برای شرکت های کوچک قابلیت اتصال با اطمینان به شبکه اصلی را ارائه می دهد. این سوئیچ ها بدون نیاز به نصب نرم افزار و پیکربندی ویژگی هایی از قبیل، قابلیت ارتقاء و سرمایه گذاری مناسبی را که از سیسکو انتظار دارید، ارائه می دهند. فقط کافیست آن را به برق بزنید، رایانه ها و سایر تجهیزات تجاری خود را متصل کنید و به کار خود ادامه دهید.

سوئیچ های غیر مدیرتی سری 110 سیسکو از جمله سوئیچ های غیر مدیرتی هستند که اتصال Fast Ethernet با سیم و اتصال گیگابیت اترنت را برای کسب و کارهای کوچک فراهم می کنند. این سوئیچ ها با قابلیت نصب رومیزی و نصب در رک، به گونه ای طراحی شده اند که برای هر فضای اداری با نیازهای اولیه شبکه مناسب می باشند و کارایی را بهینه می کنند. این سوئیچ ها از انرژی کمتری استفاده می کنند و برای خواسته های تجاری شما  اتصالات قوی و مطمئن، همچنین ویژگی هایی پیشرفته از قبیل کیفیت خدمات (QoS)، تشخیص حلقه و تشخیص کابل را ارائه می دهند .

همه این ویژگی ها در سوئیچی قرار دارند که می توانید در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید. سوئیچ های سری 110 سیسکو، سوئیچی مقرون به صرفه، مناسب برای کسب و کار و قابل اطمینان برای کسب و کارهای کوچک شما می باشد.

 

منبع : 

خرید سوئیچ سیسکو مدل SF112-24

 

سوئيچ سيسکو مدل SF500-24

 

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو SF500-24:

سوئیچ سیسکو SF500-24 یک سوئیچ لایه سه است که دارای 24 پورت FE و 2 پورت combo GE و 2 پورت SFP 1G/5G می باشد و همچنین از ظرفیت سوئیچینگ 28.8Gbps پشتیبانی می کند. این سوئیچ شبکه دارای ابعاد 1U می باشد و قابلیت نصب در رک را نیز دارد. همچنین این سوئیچ دارای حافظه فلش 32 مگابایت و حافظه رم 256 مگابایت است.

 

سوئیچ های مدیریتی سری 500 سیسکو:

با رشد کسب و کار شما تعداد مشتریان افزایش می یابد. درنتیجه، فرصت های بیشتری برایتان فراهم خواهد شد و کسب و کار شما توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه شبکه شما برای عملیات کوچکتر ساخته شده است، مدیریت محیط فناوری اطلاعات با افزودن دستگاه ها، اپلیکیشن ها و کاربران بیشتر دشوار و گران خواهد بود. علاوه بر این پیچیدگی شبکه، می تواند منجر به مواجه کاربران با عملکرد ضعیف شود.

اگر مشتریان شما نسبت به گذشته افزایش یافته اند، یا کسب و کار شما گسترش پیدا کرده است، یک شبکه آهسته و غیرقابل اعتماد گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. در نتیجه شما برای داشتن عملکرد عالی، دسترس پذیری مداوم و امنیت پیشرفته، به IT backbone نیاز دارید. با IT backbone حتی با وجود ویژگی های پیشرفته، مدیریت شبکه شما آسان خواهد بود و با قیمتی مقرون بصرفه در دسترس می باشد.

سوئیچ های سری 500 سیسکو، سری جدید سوئیچ های اترنت مدیریتی و با قابلیت استک می باشند که قابلیت های پیشرفته مورد نیاز برای پشتیبانی از یک شبکه با قیمت مناسب را ارائه می دهند. این سوئیچ ها 24 یا 48 پورت Fast Ethernet و 24 تا 52 پورت گیگابیت اترنت با uplink های 10 گیگابیت اختیاری، پایه ای محکم برای برنامه های کاربردی تجاری فعلی و آینده شما، می باشند. در عین حال، نصب و مدیریت این سوئیچ ها بدون نیاز به تعداد زیادی از کارمندان فناوری اطلاعات میسر خواهد بود.

سوئیچ های سری 500 سیسکو برای محافظت از سرمایه گذاری فناوری و رشد کسب و کار شما طراحی شده اند. سوئیچ های سری 500 سیسکو بر خلاف سوئیچ هایی که ادعا می کنند استک پذیر هستند اما عناصرشان بصورت جداگانه اجرا و عیب یابی می شوند ، قابلیت stacking واقعی و امکان پیکربندی، مدیریت و عیب یابی چندین سوئیچ فیزیکی را مانند یک دستگاه واحد فراهم می کنند.

این سری از سوئیچ های سیسکو به شما اجازه می دهد تا شبکه خود را به راحتی گسترش دهید. اکثر مدل های سری 500 سیسکو بدون فن هستند و در نتیجه قابلیت اطمینان و کارایی انرژی را افزایش می دهند و میزان سر و صدا را به حداقل می رسانند.

به طور کلی، سوئیچ های سری 500 سیسکو تکنولوژی ایده آلی را برای کسب و کارهای در حال رشد فراهم می کنند.

 

منبع : 

خرید سوئيچ سيسکو مدل SF500-24

سوئيچ سيسکو مدل SG100-24

 

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو SG100-24:

سوئیچ سیسکو SG100-24 یک سوئیچ لایه دو غیرمدیریتی است که دارای 22 پورت 10/100/1000 و 2 پورت کمبو mini GB می باشد، همچنین این دستگاه از ظرفیت سوئیچینگ 48Gbps برخوردار می باشد.

سوئیچ های غیرمدیریتی سری SG100 سیسکو، بخشی از راه حل های شبکه سیسکو می باشند و از جمله سوئیچ های غیرمدیریتی سیسکو هستند که اتصال Fast Ethernet و گیگابیت اترنت را برای اتصال به دفاتر کسب و کارهای کوچک شما فراهم می کنند. این سوئیچ بدلیل عملکرد و سهولت اسان برای اتصال در کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

این سری از سوئیچ ها در دو مدل دسکتاپ و رکمونت قابل نصب هستند و به گونه ای طراحی شده اند که می توانند در هر فضای اداری با نیازهای اولیه شبکه مستقر شوند. این سوئیچ ها از انرژی کمتری استفاده می کنند و اتصال قدرتمند و قابل اطمینانی را برای نیازهای کسب و کار شما فراهم می کنند و همچنین از ویژگی های پیشرفته مانند کیفیت خدمات (QoS) نیز پشتیبانی می کنند. همچنین کاربران می توانند این سوئیچ شبکه را در عرض چند دقیقه پیکربندی کنند.

ویژگی ها و مزایای سوئیچ سیسکو سری 100:

  • کارایی بالا

سوئیچ های سری 100 سیسکو عملکرد مورد نیاز برای اجرای اپلیکیشن های تجاری از جمله سرویس های ویدئویی با پهنای باند بالا را ارائه می دهند و از شبکه های کند و آهسته جلوگیری می کنند. این برنامه از سرعت گیگابیت اترنت پشتیبانی می کند و سطوح جدیدی از ظرفیت و کارایی را در شبکه کسب و کارهای شما باز می کنند و به شما اجازه می دهند تا فایل های بزرگ را در عرض چند ثانیه منتقل کنید.

 

  • کاهش هزینه های انرژی

سوئیچ های سری 100 سیسکو مانند سوئیچ سیسکو SG100-24 به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی با بهینه سازی مصرف انرژی بدون به خطر انداختن عملکرد طراحی شده اند که از محیط زیست ما محافظت می کند و هزینه های انرژی را کاهش می دهند. علاوه بر این، این سوئیچ ها از استاندارد Energy Efficient Ethernet) IEEE 802.3az) پشتیبانی می کنند و با نظارت بر میزان ترافیک در یک لینک فعال و قرار دادن لینک در حالت آماده بکار در طی دوره های آرام، مصرف انرژی را کاهش می دهند. اکثر این سری از سوئیچ ها بدون فن هستند. در نتیجه این سوئیچ ها علاوه بر کاهش هزینه های انرژی، در سکوت و بدون سر و صدا فعالیت می کنند.

 

  • نصب آسان

سوئیچ های سری 100 در دو مدل دسکتاپ و رومیزی در دسترس هستند و مناسب برای فضاهای اداری کوچک می باشد. مدل های دسکتاپ این سری از سوئیچ ها دارای گزینه نصب بر روی دیوار برای نصب دستگاه در زیر میز یا دیوار یک دفتر یا اتاق کنفرانس می باشد.

 

  • استفاده آسان(Ease of use)

سوئیچ های سری 100 سیسکو همانند سوئیچ سیسکو SG100-24 به هیچ نرم افزار خاصی برای نصب و پیکربندی نیاز ندارند. هر پورت سوئیچ به طور مستقل یک سرعت مطلوب تعیین می کند و مشخص می کند که آیا باید به طور خودکار در حالت half- or full-duplex اجرا شود یا خیر. سوئیچ های سری 100 سیسکو مانند یک راه حل مبتنی بر استاندارد سیسکو ، به گونه ای طراحی شده اند که مطابق با تمام دستگاه های موجود در شبکه شما هستند، از جمله:

  • پشتیبانی از دستگاه های با سرعت 10 مگابیت بر ثانیه Mbps) ،100 مگابیت در ثانیه و حداکثر 1 گیگابیت در ثانیه (1000Mbps) در همان شبکه
  • تشخیص خودکار کابل ، بنابراین نیازی به نگرانی در رابطه با استفاده از کابل نادرست نیست.
  • سازگاری با دستگاه های شبکه ارائه دهندگان دیگر

 

  • پشتیبانی از تکنولوژی های پیشرفته (Support for advanced technologies)

تمام سوئیچ های سری 100 سیسکو دارای ویژگی های پیشرفته مدیریت ترافیک سیسکو برای اجرای برنامه های خود با بالاترین عملکرد هستند. در سوئیچ سیسکو SG100-24 تکنولوژی QoS یکپارچه به طور خودکار در همه مدل ها خدمات حساس به تأخیر مانند صدا یا ویدئو را برای بهبود عملکرد شبکه در اولویت قرار می دهد. سوئیچینگ store-and-forward بسته های آسیب دیده را شناسایی می کند و مانع از انتقال آنها از طریق شبکه می شود. همه این ویژگی ها بصورت خودکار و بدون نیاز به مدیریت یا پیکربندی خاصی اجرا می شوند.

 

منبع : 

خرید سوئيچ سيسکو مدل SG100-24

سوئيچ سيسکو مدل SG200-08

 سوئیچ سیسکو SG200-08 دارای 8 پورت 10/100/1000 می باشد که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. سوئیچ های سری 200 سیسکو مجموعه ای از سوئیچ های هوشمند مقرون به صرفه است که عملکرد قدرتمند شبکه و قابلیت اطمینان را با ویژگی های اساسی مدیریت شبکه که شما برای یک شبکه تجاری جامع نیاز دارید، ترکیب می کند.

این سوئیچ شبکه Fast Ethernet یا Gigabit Ethernet، ویژگی های اساسی مدیریت، امنیت و کیفیت خدمات (QoS) را فراتر از یک سوئیچ غیرمدیریتی یا مصرف کننده و با هزینه کمتری نسبت به سوئیچ های مدیریتی ارائه می دهند. کاربران می توانند یک شبکه تجاری کاملاً سنگین را با استفاده از رابط کاربری وب آسان، پروتکل Cisco Discovery و Cisco Smartports، در عرض چند دقیقه مستقر و پیکربندی کنند. چه به اتصال سریع برای کامپیوترها و سرورها نیاز داشته باشید و چه به یک راه حل جامع صوتی، داده ای و فناوری وایرلس، سوئیچ های سری 200 سیسکو می توانند نیازهای شما را برآورده کنند.

 

منبع : 

خرید سوئيچ سيسکو مدل SG200-08

 

سوئیچ سیسکو مدل WS-C1000-24P-4G-L

 

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو WS-C1000-24P-4G-L:

سوئیچ سیسکو WS-C1000-24P-4G-L یکی از محصولات کمپانی Cisco بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات سوئیچ در جهان است که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد.

در اکثر مدل های ارائه شده در سری C1000 از پورت‌های Uplinks باتوجه‌ به تعداد پورت‌ها استفاده شده است تا کاربران امکان گسترش شبکه به‌صورت دلخواه را داشته باشند. این ویژگی سبب شده است تا شما در هنگام اتصال دو شبکه به یکدیگر بتوانید بهترین عملکرد را در لایه‌های دو و سه خود ایجاد کنید.

 

معرفی سوئیچ سیسکو WS-C1000-24P-4G-L:

سوئیچ سیسکو WS-C1000-24P-4G-L بیشتر در مراکز LOT، سیستم‌های مدیریت داده، دیتاها و اطلاعات حتی در رک استفاده کنید. این محصول از سیستم‌عامل IOS سیسکو پشتیبانی می‌کند که سبب مدیریت ساده و کنترل شبکه توسط شما می‌شود. این محصولات برای مدیریت‌کردن شبکة سازمان‌ها و محیط‌های کاری بزرگ و متوسط بسیار کارایی بالایی دارند و به دلیل مدیریت ساده، می‌توان از آنها در هرجایی استفاده نمود.

هنگامی که شما می‌خواهید به سوئیچ شبکه خود دسترسی داشته باشید و آن را مدیریت کنید می‌توانید از فناوری‌های مانند: Bluetooth، SNMP، کابل USB یا کابل‌های RJ45 استفاده کنید. کمپانی سیسکو سوئیچ‌های سری C1000 را به‌ صورت پورت ثابت و پورت مدیریتی طراحی و تولید می‌کند که هر کدام از پورت‌های شبکه Gigabit Ethernet و Fast Ethernet در لایه دو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

مشخصات سوئیچ سیسکو WS-C1000-24P-4G-L:

سوئیچ سیسکو WS-C1000-24P-4G-L دارای 24 پورت POE+ و دارای حافظه رم 512 گیگابایت و حافظه فلش 256 گیگ است.همچنین این سوئیچ شبکه در ابعاد 17.5×11.76×1.73 با نرخ انتقال 41.67Mpps، توان منبع تغذیه 195W و با پهنای باند 56 گیگابایت بر ثانیه داده را انتقال می‌دهد.

این سوئیچ شبکه دارای استانداردهای IEEE 802.3ab 1000BASE-T، IEEE 802.3z 1000BASE-X، RMON I and II standards، SNMP v1, v2c, and v3، IEEE 802.3az، IEEE 802.3ae 10 Gigabit Ethernet و IEEE 802.1ax است.

همچنین سوئیچ WS-C1000-24P-4G-L دارای قابلیت امنیتی 802.1X نیز است. شما می‌توانید به کمک سیستم مانیتورینگ sFlow تمام شبکه خود را با جزئیات کامل مدیریت کنید.

 

منبع :

خرید سوئیچ سیسکو مدل WS-C1000-24P-4G-L

 

سوئيچ سيسکو مدل WS-C3750X-12S-E

 

مشخصات و اطلاعات سوئیچ سیسکو 12 پورت WS-C3750X-12S-E:

سوئیچ سیسکو WS-C3750X-12S-E از جمله سوئیچ های با قابلیت استک سری 3750X سیسکو می باشد که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. سوئیچ های سیسکو سری 3750X ویژگی های دسترسی پذیری بالا (high availability)، مقیاس پذیری (scalability)، امنیت (security)، انرژی کارآمد (energy efficiency) و سهولت کار را با ویژگی های ابتکاری مانند Cisco StackPower، پیکربندی با استاندارد +IEEE 802.3at Power over Ethernet Plus) PoE)، تنظیمات انتخابی شبکه، ماژول های اختیاری شبکه (optional network modules)، منبع تغذیه اضافی (redundant power supplies) و کنترل امنیت رسانه دسترسی (MACsec) ارائه می دهند.

سوئیچ های سری Cisco Catalyst 3750-X مانند سوئیچ WS-C3750X-12S-E با فناوری StackWise Plus مقیاس پذیری (scalability)، سهولت مدیریت (ease of management) و محافظت از سرمایه گذاری (investment protection) را برای نیازهای در حال تحول در تجارت ارائه می کند. سوئیچ های سری Cisco Catalyst 3750-X با فعال کردن اپلیکیشن هایی از قبیل IP telephony، وایرلس و ویدئو در شبکه های جهانی، بهره وری را افزایش می دهند.

 

ویژگی های کلی سوئیچ سیسکو WS-C3750X-12S-E:

  • این سوئیچ شبکه دارای 12 پورت گیگابیت SFP با قابلیت استک (Stackable 12 GE SFP ports)
  • چهار ماژول شبکه اختیاری Uplink با پورت های GE یا 10GE 
  • منبع تغذیه و فن های ماژولار  و اضافی 
  • رمزگذاری مبتنی بر سخت افزار برای کنترل امنیت دسترسی به رسانه ها (Media Access Control Security (MACsec) hardware-based encryption)
  • رمزگذاری سخت افزار با NetFlow انعطاف پذیر و سوئیچ به سوئیچ با ماژول سرویس Uplink
  • پورت های USB Type-A و Type-B به ترتیب برای ذخیره سازی و کنسول و یک پورت مدیریت اترنت خارج از باند (out-of-band)
  • ارائه قابلیت StackWise Plus
  • فناوری Cisco StackPowerTM یک ویژگی جدید برای به اشتراک گذاری پاور در بین اعضای استک می باشد.   
  • فناوری Cisco StackWise Plus برای ارائه سهولت استفاده و انعطاف پذیری با گذردهی 64 گیگابیت بر ثانیه 
  • محافظت از سرمایه گذاری برای سازگاری با تمام مدل های قبلی سوئیچ های سری Cisco Catalyst 3750

 

منبع : خرید سوئيچ سيسکو مدل WS-C3750X-12S-E

سوئيچ سيسکو مدل WS-C2960X-48TS-L

 سوئیچ سیسکو WS-C2960X-48TS-L ساخته شده توسط کمپانی سیسکو و از جمله سوئیچ های سری 2960X سیسکو می‌باشد. WS-C2960X-48TS-L از سوئیچ‌های روز بازار تجهیزات شبکه به شمار می‌رود.

این سوییچ شبکه به‌عنوان سوئیچ Access در لایه 2 شبکه می‌باشد و از لحاظ کارایی مناسب برای سازمان‌های بزرگ، کوچک و دانشگاه‌ها می باشد و دارای ماژول‌های Uplink از نوع SFP با سرعت 1G و 48 پورت اترنت با سرعت گیگابیت است. این سوئیچ از قابلیت Stackable برخوردار است و دارای سیستم عامل Image IOS LAN Base است.

از نقطه‌ ضعف‌های این سوئیچ نداشتن قابلیت POE و +POE می‌باشد. مکانیزم PoE یا همان Power Over Ethernet، فناوری جدیدی است که علاوه بر انتقال دیتا، امکان انتقال انرژی الکتریکی را نیز فراهم می‌کند. در واقع این رویکرد که مکانیزم استاندارد IEEE 802.3af محسوب می‌شود، به ارسال برق بر روی کابل شبکه CAT5 و CAT6 می‌پردازد. حداکثر ظرفیت سوئیچینگ در سوئیچ 48 پورت سیسکو مدل WS-C2960X-48TS-L برابر ۲۱۶ گیگابایت بر ثانیه است.

این محصول سیسکو از Switch Stacking با حداکثر ظرفیت ۸ عدد و پهنای باند استک ۸۰ گیگابایت بر ثانیه برخوردار است . 

 

منبع : 

خرید سوئيچ سيسکو مدل WS-C2960X-48TS-L

سوئيچ سيسکو مدل WS-C3560X-24T-S

  

سوئیچ سیسکو WS-C3560X-24T-S یک سوئیچ مستقل 24 پورت گیگابیت اترنت می باشد که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این سوئیچ از مجموعه ویژگی های سیستم عامل IP base پشتیبانی می کند. همچنین این سوئیچ از stacking بهره ای نمی برد. 4 ماژول شبکه اختیاری و ویژگی های نرم افزاری مبتنی بر مجوز، انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و ویژگی های توسعه پذیری را به منظور کاهش هزینه های توسعه نیازهای تجاری ارائه می دهند.

این سوئیچ ها دسترس پذیری بالا، مقیاس پذیری، امنیت، کارایی انرژی و سهولت عملیات را با ویژگی های نوآورانه از جمله پیکربندی های +PoE، ماژول های شبکه اختیاری، منبع تغذیه های اضافی و ویژگی های (MACsec (Media Access Control Security ارائه می دهند. سوئیچ های سری 3560X سیسکو بهره وری را با فعال کردن اپلیکیشن هایی مانند IP telephony، وایرلس و ویدئو برای تجربه یک شبکه بدون مرز افزایش می دهند.

مجموعه ویژگی های سیستم عامل IP base حداکثر 1005 تا Vlan، ویژگی های مسیریابی لایه 3، ویژگی های امنیتی پیشرفته و ویژگی های مدیریتی را ارائه می دهند. سوئیچ سیسکو WS-C3560X-24T-S برای سوئیچینگ لایه دسترسی / تجمیع سازمانی طراحی شده است. با این وجود، مشتریان می توانند با خرید مجوز IP services ویژگی های نرم افزاری را ارتقا دهند و قابلیت های پیشرفته لایه 3 را برای پشتیبانی کامل از مسیریابی BGP ،EIGRP و OSFP فعال کنند. سوئیچ WS-C3560X-24T-S سیسکو به صورت پیش فرض با یک منبع تغذیه ارائه می شود. همچنین مشتریان می توانند در صورت نیاز، یک منبع تغذیه اضافی خریداری نمایند و آن در داخل bay 2 قرار دهند.

ویژگی های سوئیچ سیسکو WS-C3560X-24T-S:

  • این سوئیچ شبکه دارای 24 پورت اترنت 10/100/1000
  • دارای 4 تا ماژول شبکه uplink اختیاری با پورت های یک گیگابیت اترنت یا 10 گیگابیت اترنت
  • دارای منبع تغذیه ها و فن های ماژولار و اضافی
  • پشتیبانی از ویژگی های مسیریابی لایه 3
  • رمزنگاری مبتنی بر سخت افزار (MACsec (Media Access Control Security
  • NetFlow انعطاف پذیر و رمزنگاری سخت افزاری switch-to-switch با uplink ماژول سرویس
  • دارای پورت های USB Type-A و Type-B به ترتیب برای ذخیره سازی و کنسول و یک پورت اترنت مدیریتی خارج از باند

 

قابلیت های سوئیچ سیسکو WS-C3560X-24T-S:

 

ـ منبع تغذیه های ماژولار اضافی (Dual Redundant Modular Power Supplies):

سوئیچ های سری 3560 سیسکو از منبع تغذیه های اضافی پشتیبانی می کنند. این سوئیچ ها به صورت پیش فرض با یک منبع تغذیه عرضه می شوند و کاربران می توانند منبع تغذیه دوم را در زمان خریداری سوئیچ یا در زمان دیگر خریداری نمایند. اگر فقط یک منبع تغذیه بر روی این سوئیچ ها نصب شده باشد باید حتما در bay 1 قرار گیرد.

علاوه بر موارد فوق، منبع تغذیه 440DC وات به صورت یدکی (باید جداگانه سفارش داده شود) در کلیه مدل های سوئیچ های سری 3560X سیسکو موجود می باشد. منبع تغذیه DC همچنین قابلیت های PoE را برای حداکثر انعطاف پذیری ارائه می دهد و مشتریان می توانند از دو منبع تغذیه AC و DC را در اسلات های منبع تغذیه استفاده کنند. هر یک از این منبع تغذیه را می توان در هر یک از سوئیچ های سری 3560X سیسکو نصب کرد.

 

منبع : 

خرید سوئيچ سيسکو مدل WS-C3560X-24T-S

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد