x تبلیغات
mrshabake

سوئيچ سيسکو مدل WS-C2960G-8TC-L

 

سوئیچ سیسکو WS-C2960G-8TC-L یکی از سوئیچ های سیسکو سری 2960G است که ساخت شرکت سیسکو می‌باشد و در لایه 2 (Enterprise ) قرار می‌گیرد و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. سوئیچ سیسکو WS-C2960G-8TC-L دارای 7 پورت اترنت 10/100/1000 و 1 پورت UPLink دو منظوره (پورت دو منظوره دارای پورت اترنت 10/100/1000 و یک پورت SFP، فقط یکی از 2 پورت فعال است) می باشد.

حرف G بعد از 2960 نشانگر این است که در این سری پورت های Downlink و Uplink به یک گیگابیت تغییر یافته است. البته لازم به ذکر است که در این سری ها ماژول های SFP نیز اضافه شدند. یعنی ما در این سری ها امکان استفاده از پورت های Combo ( امکان استفاده از پورت های اترنت و SFP در پورت های Uplink) را داریم.

حرف T به معنای اترنت بودن این 8 پورت می باشد و حرف C به معنای پورت Combo Uplink گیگابیت اترنت و SFP بوده که در این سوئیچ همانطور که گفته شد تنها یکی از 2 پورت فعال است. و در آخر حرف L به معنای لایسنس دستگاه بوده که در این سوئیچ نسخه IOS موجود بر روی دستگاه LANBase است.

 

منبع :

خرید سوئيچ سيسکو مدل WS-C2960G-8TC-L

سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960G-24TC-L

 سوئیچ سیسکو WS-C2960G-24TC-L ساخته شده توسط کمپانی سیسکو می‌باشد و از نسل سوئیچ‌های سیسکو سری 2960G است، این مدل از سوئیچ شبکه از امکانات Voice، ویدیو، Data و دسترسی بسیار امن پشتیبانی می‌کند و در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این محصول به صورت fixed-configuration طراحی شده است و با ارائه پورت‌های LAN با سرعت Gigabit Ethernet، امکان ارائه خدمات در شبکه‌های پیشرفته را برای شبکه‌های اداری کوچک، بازار متوسط و شبکه‌های شاخه‌ای سازمان‌های از راه دور، مناسب ساخته است.

این محصول از قابلیت توسعه پذیری، با درنظرگرفتن تغییرات در کسب و کار شما برخوردار است. همچنین از ویژگی‌های امنیتی مانند یکپارچگی امنیت Advance Security ،Access Control و Security Policy Administration، بهره‌مندی از سرعت گیگابیت و Fast Ethernet در ارتباطات مبتنی بر اترنت، Trustsec For Providing Authentication ،network admission control (NAC) ،(Advanced quality of service )QoS، مدیریت Power با Cisco EnergyWise، مدیریت سیاست های امنیتی و مدیریت مقیاس پذیری شبکه پشتیبانی می کند.

استانداردهای لازم در این محصول، کاملا رعایت شده است و در لایه Access مورد استفاده‌ می‌باشد و همچنین به دلیل کیفیت بالایی که دارا می‌باشد باعث رضایت بالای مشتریان شده است.

حرف G بعد از 2960 به این معنی است که در این سری پورت های Downlink و Uplink به یک گیگابیت تغییر یافته است. البته لازم به ذکر است که در این سری ها ماژول های SFP نیز اضافه شدند. یعنی ما در این سری ها امکان استفاده از پورت های Combo ( امکان استفاده از پورت های اترنت و SFP در پورت های Uplink) را داریم. حرف T به معنای اترنت بوده این 24 پورت و C به معنای اسلات ماژول های SFP می باشد. در ادامه حرف L سخه IOS موجود بر روی دستگاه LANBase را نشان می دهد.

 

منبع : 

خرید سوئيچ سيسکو مدل WS-C2960G-24TC-L

ماژول فيبر نوري سيسکو DS-SFP-FC16G-LW

 

مشخصات و اطلاعات ماژول فیبر نوری سیسکو DS-SFP-FC16G-LW:

ماژول فیبر نوری سیسکو DS-SFP-FC16G-LW یک ماژول +Fibre Channel LW SFP شانزده گیگابیت بر ثانیه می باشد. فرستنده و گیرنده +Fibre Channel SFP شانزده گیکابیت بر ثانیه سیسکو +SFP اتصال کانال فیبر را برای پورت های 4/8/16 گیگابیت بر ثانیه بر روی پلت فرم MDS 9000 Family فراهم می کند. این ماژول ها در سه مدل زیر موجود هستند :

  • ماژول +Fibre Channel Shortwave SFP سیسکو (پارت نامبر: DS-SFP-FC16G-SW)
  • ماژول +Fibre Channel Longwave SFP سیسکو (پارت نامبر : DS-SFP-FC16G-LW)
  • ماژول +Fibre Channel Extended Longwave SFP سیسکو (پارت نامبر: DS-SFP-FC16GELW)

هر یک از این ماژول ها اتصال کانال فیبری با قابلیت سنجش خودکار 4/8/16 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهند.

 

منبع : 

خرید ماژول فيبر نوري سيسکو DS-SFP-FC16G-LW

ماژول فيبر نوري سيسکو مدل GLC-BX40-D-I

 

مشخصات و اطلاعات ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-BX40-D-I:

ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-BX40-D-I از جمله ماژول های فیبر نوری شرکت سیسکو بوده که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این ماژول فیبر نوری در ابعاد 13.4*8.5*56.5 میلی متر با وزن 75 گرم تولید شده است. همچنین این ماژول با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه قادر است تمامی اطلاعات را انتقال بدهد و از طول موج 1550 نانومتر با حداکثر فاصله 40 کیلومتر برخوردار می باشد. ماژول فیبر نوری Cisco دارای تکنولوژی ارتباطی Wired بوده و مجهز به استاندارد IEEE 802.3z می باشد.

 

مشخصات فنی ماژول SFP سیسکو GLC-BX40-D-I:

  • نرخ انتقال اطلاعات : 1 گیگابیت بر ثانیه
  • نوع ماژول : SFP
  • نوع تکنولوژی ارتباطی ماژول فیبر نوری سیسکو : Wired
  • طول موج : 1550 نانومتر
  • حداکثر فاصله : 40 کیلومتر
  • نوع کانکتور : Simplex LC
  • نوع فیبر : SMF
  • استاندارد : IEEE 802.3z
  • وزن : 75 گرم
  • ابعاد : 13.4*8.5*56.5 میلی متر

 

منبع : 

خرید ماژول فيبر نوري سيسکو مدل GLC-BX40-D-I

ماژول فيبر نوري اچ پي مدل J9054C

 

مشخصات و اطلاعات ماژول فیبر نوری اچ پی J9054C

ماژول فیبر نوری اچ پی J9054C یک فرستنده و گیرنده HPE X111 100M SFP LC FX است. این ماژول فیبر نوری یک فرستنده و گیرنده SFP صد مگابیتی با کانکتورهای LC می باشد که از فناوری FX استفاده می کند.

 

ویژگی های ماژول فیبر نوری اچ پی مدل J9054C :

  • یک ماژول SFP
  • ارسال 100M-bit از طریق فیبر نوری
  • کانکتورهای استاندارد LC
  • برد تا حداکثر 2 کیلومتر بر روی فیبر multi-mode

منبع : خرید ماژول فيبر نوري اچ پي مدل J9054C  

فروش انواع ماژول فيبرنوري سيسکو با گارانتي و قيمت مناسب :

 شما می توانید انواع ماژول فیبرنوری سیسکو را از فروشگاه اینترنتی مستر شبکه خریداری نمایید .

منبع : 

خرید ماژول فيبرنوري سيسکو 

 

 

ماژول فيبر نوري سيسکو مدل SFP-10G-LRM

 

مشخصات و اطلاعات ماژول فیبر نوری سیسکو SFP-10G-LRM :

ماژول فیبر نوری سیسکو SFP-10G-LRM از طول لینک 220 متر بر روی FDDI MMF پشتیبانی می کند. برای اطمینان از اینکه مشخصات بر روی FDDI ، فیبرهای OM1 و OM2 رعایت شده است ، فرستنده باید از طریق پچ کورد جفت شود. هیچ پچ کوردی برای اپلیکیشن های OM3 یا OM4 مورد نیاز نیست.

ماژول های +GBASE SFP10 سیسکو طیف گسترده ای از گزینه های اتصال 10 گیگابیت اترنت را به مرکز داده، قفسه سیم کشی سازمان ها و اپلیکیشن های انتقال ارائه دهنده خدمات ارائه می دهند.

 

ویژگی های و مزایای ماژول های +SFP:

ماژول های SFP+ مزایا و ویژگی های زیر را ارائه می دهند:

  • دارای کوچکترین ابعاد در ماژول های G10 در صنعت برای بیشترین تراکم در هر شاسی
  • دستگاه ورودی/خروجی با قابلیت جا به جایی در حین کار که به یک پورتSFP+ اترنت سوئیچ سیسکو متصل می شود. (نیازی به خاموش کردن پاور درهنگام نصب یا جایگزینی نیست.)
  • پشتیبانی از مدل pay-as-you-populate برای محافظت از سرمایه گذاری ها و سهولت انتقال تکنولوژی
  • قابلیت نظارت دیجیتال نوری برای قابلیت های قوی شناختی
  • قابلیت ارسال و دریافت داده با استفاده از رابط های XENPAK 10GBASE ،10GBASE X2 و10GBASE XFP در همان لینک
  • دارای گواهی کنترل کیفیت (ID) جهت شناسایی ماژول‌هایی که توسط سیسکو تایید شده اند.

منبع : 

خرید ماژول فيبر نوري سيسکو مدل SFP-10G-LRM

ماژول فيبرنوري سيسکو مدل SFP-10G-SR

 

مشخصات و اطلاعات ماژول فیبر نوری سیسکو SFP-10G-SR:

ماژول فیبر نوری سیسکو SFP-10G-SR یکی از محصولات کمپانی سیسکو است که در بازار تجهیزات شبکه عرضه و به فروش می‌رسد. ماژول فیبر نوری سیسکو SFP-10G-SR در واقع یک فرستنده فیبر نوری 10 گیگابیتی MultiMode است و با استفاده از 4700 Mhz KM MMF) OM3) تا حداکثر 300 متر را پوشش می‌دهد. ماژول‌های سیسکو +10GBASE SFP، می‌توانند سرعت‌های متفاوتی را تا حداکثر 10 گیگابیت اترنت به مرکز داده، کابینه سیم کشی سازمانی و برنامه های حمل و نقل ارائه دهند.

همانطور که گفتیم ماژول فیبر نوری سیسکو SFP-10G-SR برای مسافت های کوتاه تا مقدار 300 متر را با سرعت خیلی خوبی پشتیبانی می کند.این مدل از ماژول سیسکو، از کانکتور LC/PC بهره می‌برد.از دیگر ویژگی های خوب این محصول خوش ساخت میتوان به قابلیت مدیریت دیجیتال نوری برای شناخت سریع اشاره کرد.

ماژول سیسکو SFP-10G-SR در محیط هایی که دمای بالایی دارند، می تواند بالاترین عملکرد خود را نشان دهد.

ویژگی ها و مزایا ماژول فیبر نوری سیسکو SFP-10G-SR :

ماژول سیسکو SFP-10G-SR دارای ویژگی‌ها و مزایایی به شرح زیر می‌باشند:

  1. دارای کوچکترین ابعاد در ماژول‌های 10G را دارا می‌باشند.
  2. دارای دستگاه ورودی / خروجی با قابلیت HotSwappable که به یک پورت +SFP اترنت سوئیچ سیسکو متصل می‌شود (با قابلیت HotSwappable که در هنگام نصب یا جایگزینی نیازی به خاموش کردن نداشته باشد)
  3.  دارای قابلیت نظارت دیجیتال نوری 
  4. قابلیت ارسال و دریافت داده با استفاده از رابط های XENPAK 10GBASE ،10GBASE X2 و GBASE XFP10 در همان لینک
  5. دارای گواهی کنترل کیفیت (ID) جهت شناسایی ماژول‌هایی که توسط سیسکو تایید شده اند.

 منبع : خرید ماژول فيبرنوري سيسکو مدل SFP-10G-SR

ماژول فيبرنوري سيسکو مدل GLC-LH-SMD

 

مشخصات و اطلاعات ماژول فیبرنوری سیسکو GLC-LH-SMD:

ماژول فیبرنوری سیسکو GLC-LH-SMD تولید شده توسط کمپانی سیسکو می‌باشد که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. دارای ویژگی 1000Base-LX/LH می‌باشد و قابل استفاده در حالت‌‎های MultiMode و SingleMode است. ویژگی 1000BASE-LX / LH SFP، با استاندارد IEEE 802.3z 1000BASE-LX سازگاری دارد. این ویژگی در کابل‌های استاندارد فیبر نوری (SingleMode) تا 7حداکثر 10 کیلومتر و بر روی فیبرهای MultiMode تا حداکثر 550 متر عمل می کند.

وقتی شما از نوع کابل فیبر نوری MultiMode استفاده می‌کنید، اتصال از طریق یک پچ کرد در مُد condition، انجام می‌پذیرد. فرستنده‌های نوری GLC-LH-SM 1G SFP ، یک ماژول نوری گیگابایتی است که برای ذخیره سازی IP و LAN در شبکه طراحی شده‌اند. این مدل از ماژول‌ برای فیبر تک حالت طراحی شده است که با طول موج اسمی 1310 نانومتر عمل می‌کند.

این مدل نسبت به مدل‌های مشابه و هم سری توانایی عملکرد در دمای بالای 50 سانتی گراد را دارا می‌باشد. و همچنین پشتیبانی از DOM و اتصال دوگانه LC / PC است. اتصال سوئیچ‌ها و روترها به شبکه به واسطه‌ی کانکتورهای رابط گیگابیتی SFP با رعایت استاندارد صنعتی سیسکو، انجام می‌گیرد. قسمت ورودی و خروجی دستگاه قابل جابه‌جایی است و با یک پورت اترنت Gigabit یا اسلات متصل می‌شود.

این ماژول فیبر نوری از پروتکل های CE, FCC Class A certified, CISPR 22 Class A, EN55022, VCCI Class A ITE, EN55024 پشتیبانی کرده و برای شبکه هایی که دارای این پروتکل هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که این ماژول با اکثر سوئیچ های شبکه دارای Uplink سازگار هستند و شما به راحتی می توانید از آنها استفاده نمایید.

 

 

ویژگی‌های ماژول فیبرنوری سیسکو GLC-LH-SMD:

  • دارای قابلیت HOT Swapable که به این معنی است که امکان نصب و برداشتن ماژول در زمان روشن بودن امکان پذیر باشد. همچنین این قابلیت به حداکثر رساندن زمان Uptime را نیز به‌ همراه دارد.
  • قابلیت انعطاف پذیری در انتخاب رسانه و رابط کاربری که به صورت مجزا و جداگانه بر اساس هر پورت انجام می‌گیرد.
  • دارای طراحی مقاوم برای اطمینان بیشتر
  • ابعاد این ماژول ها 5x 13.4 x 56.5 میلی متر می‌باشد (SFP های سیسکو معمولا وزن 75 گرم یا کمتر دارند)
  • دارای طول موج 1310nm
  • ماژول فیبرنوری سیسکو GLC-LH-SMD دارای فیبر MMF
  • اندازه هسته فیبر 62.5 میکرومتر
  • نوع کابل Cat6 و Cat6a
  • پهنای باند 500MHz
  • دارای قابلیت Hot Plug
  • نرخ انتقال Ethernet 1000Base-T

 

مشخصات ماژول فیبرنوری سیسکو GLC-LH-SMD:

  1. کابل کشی و اتصالات

اتصالات عبارتند از:

  • دو کانکتور LC / PC

فقط اتصالات با کابلهای پچ‌کرد با کانکتور PC یا UPC در کابل کشی ، قابل پشتیبانی می‌باشد.

کابل پچ‌کرد با کانکتور APC پشتیبانی نمی‌شود. باید توجه داشت که تمامی کابل‌های مورد استفاده باید مطابق با استانداردهای مشخص شده در بخش استانداردها باشند.

 
 
 

ماژول فيبر نوري سيسکو مدل GLC-ZX-SMD

 

ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-ZX-SMD

مشخصات و اطلاعات ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-ZX-SMD :

ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-ZX-SMD در محدوده لینک فیبر نوری در مد single-mode تا حدود 70 کیلومتر عمل می کند. SFP به ارائه ی یک لینک نوری 21 دسی بلی می پردازد، اما دقت طول پیوند به عوامل متعددی نظیر کیفیت فیبر، تعداد اتصال یافته ها در طول مسیر و کیفیت اتصالات بستگی دارد.

وقتی در فاصله ی کوتاه از فیبر (single-mode (SMF استفاده می شود، ممکن است لازم باشد که یک تضعیف کننده نوری درون خطی در لینک قرار داده شود تا گیرنده overloading بار نداشته باشد. یک تضعیف کننده نوری درون خطی 10 دسی بلی زمانی که اندازه کابل فیبر نوری کمتر از 8 دسی بل باشد باید میان کابل فیبرنوری و پورت گیرنده SFP در هر دو انتهای لینک قرار گیرد.

 

ویژگی ها و مزایای ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-ZX-SMD:

  • ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-ZX-SMD دارای قابلیت جابه جایی در حین کار برای حداکثر کردن زمان کار و ساده کردن قابلیت سرویس دهی
  • انعطاف پذیری رسانه و انتخاب رابط به صورت port-by-port
  • طراحی قدرتمند GLC-ZX-SMD برای افزایش قابلیت اطمینان
  • پشتیبانی از قابلیت نظارت نوری دیجیتال digital optical monitoring(DOM)

 

مقایسه GLC-ZX-SM و ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-ZX-SMD :

هر دوی این ماژول ها از قابلیت DOM پشتیبانی می کنند اما در رنج دمای کاری متفاوت فعالیت می کنند، ماژول GLC-ZX-SM در دمای 0to 70°C فعالیت می کند و ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-ZX-SMD در دمای 5to 85°C- می تواند فعالیت کند.

  • (Commercial temperature range (COM): 0 to 70°C (32 to 158°F
  • (Extended temperature range (EXT): -5°C to 85°C (23 to 185°F

همچنین فقط ماژول فیبر نوری سیسکو GLC-ZX-SMD قابلیت سازگاری با سوئیچ های سری Nexus را دارند.

 

منبع : خرید ماژول فيبر نوري سيسکو GLC-ZX-SMD

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد